Fem Quinto de Nadal al PINS

El proper 15 de desembre, les famílies de sisè organitzen la primera edició del Quinto de Nadal al Pins coincidint amb la celebració de la Festa de Nadal a l’escola.

El Quinto de Nadal és un joc tradicional semblant al bingo. És una tradició al Vallès i ja fa 16 anys que s’organitza a Sant Cugat reunint grups d’amistats i famílies senceres durant les festes de Nadal.

La mecànica del joc és senzilla, cada persona disposa d’un cartró amb números de l’1 al 90. Els números estan distribuïts en files de cinc, formant sis requadres. Lloros i cotorres extreuen les boles numerades de la cistella i canten els números en clau d’humor. El públic respon amb rodolins i frases ja clàssiques del joc.

El primer jugador que aconsegueix tot un requadre “pica quinto” i guanya el joc. Es faran partides normals (a 50 cèntims) i partides especials. Els premis de les partides normals seran lots de productes donats per col·lectius, comerços o entitats de la ciutat que hi col·laborin. Els premis de les partides especials seran dues paneres ben assortides que prepararem les famílies de sisè especialment per a l’ocasió.

Voleu col·laborar-hi?

Seria fantàstic si des de la vostra empresa, entitat o comerç hi podeu col·laborar aportant quelcom per als lots de productes dels premis

Podeu contactar amb nosaltres a quintopinsdelvalles@gmail.com abans del dia 10 de desembre.

Nenes i nens hi jugaran a l’escola algun dia en temps de migdia per conèixer el joc i la seva dinàmica. Serà divertit i podeu portar àvies i avis, amistats, família…

Hi haurà pastissos, entrepans, truites, xocolata desfeta, begudes…  no us quedareu amb gana!

És apte per a tothom i tothom és benvingut!

Quants més serem, més riurem!