Fem Karate!

Ens trobem per conèixer una nova activitat

Dissabte 24 de novembre el Club Karate Sant Cugat i Paidos organitzem el primer entrenament conjunt amb totes les nenes i nens que realitzen l’activitat extraescolar de KARATE amb el CKSC. L’activitat serà al gimnàs de l’escola Gerbert d’Orlhac de 10 a 12h. del matí.

Al Pins, 18 alumnes fan Karate els dilluns amb el Sensei (mestre) Marc Guirado.

Sabeu que el mot karate-do són tres paraules que literalment signifiquen: camí (DO) de la mà (TE) buida (KARA)? Aquest art marcial promou un mode de vida buit de mala intenció i una pràctica marcial sense armes.

A través de la pràctica repetitiva i infatigable de les tècniques (Kihon), les formes (Kata), el combat (Kumite) i la concentració i meditació (Mokuso), el/la karateka va adquirint, amb el pas dels anys, habilitats per guanyar confiança, autoestima.

Desitgem que l’alumnat gaudexi d’aquest fantàstic entrenament conjunt!