El proper divendres 15 de setembre torna el Bicibús !

Anirem els divendres en bici a l’escola des de la Plaça de l’U d’Octubre.

Lloc de Trobada: Plaça de l’U d’Octubre
Hora Sortida 8:35h
Hora Prevista Arribada: 8:50h

Un bicibús és un grup d’infants que es mouen amb bicicleta cap a l’escola acompanyats de persones adultes. De la mateixa manera que un autobús, disposa d’un recorregut definit i uns horaris de pas. A cada bicibús hi ha una persona adulta que obre la ruta (conductor) i una altra que la tanca (revisor).“No pot quedar ningú darrere, i també han d’haver dos o tres adults aturant el tràfic si el semàfor dels cotxes d’altres carrers es posa en verd, perquè el bicibus s’allarga i és important que el grup no es divideixi en dos”.

En cas d’estar interessats us podeu afegir al grup de Whatsapp de la ruta.

IMPORTANT! NORMATIVA:

• Responsabilitat en cas d’incident o accident. Ni l’AFA del Pins del Vallès, ni l’organització es fan responsables dels infants. Els infants han de venir acompanyats per una persona adulta que es faci responsable dels mateixos i acompanyi a l’infant en cas d’incident o accident.

• És responsabilitat dels adults i infants complir les normes de seguretat vial: Respectar senyals i portar casc.

• Recordeu portar cadenat per deixar la bicicleta a l’escola per evitar possibles furts. Ni escola, ni AFA, ni organitzadors se’n fan responsables encara que es deixin dins del recinte escolar.

Us esperem a tots i totes!