El Pins destaca al Campionat Comarcal de “Jugant a l’Atletisme”!

Benvolgudes famílies,

El passat diumenge 23 de febrer va tenir lloc el 13è Campionat Comarcal “Jugant a l’Atletisme” al Pavelló de Valldoreix.

Aquesta activitat està adreçada a tots els nens i les nenes de 2n a 6è de primària (s’organitzen equips d’alumnes de categoria Benjamina -2n, 3r i 4t- per un costat i categoria Alevina – 5è i 6è- per un altre).

L’equip del Pins va guanyar el segon lloc de 10 equips en categoria benjamina, en 3r lloc en categoria alevina masculina i en 4t lloc en categoria alevina femenina.

En total es fan 8 proves: 5 individuals i 3  en equip.

Proves individuals:

• Prova 1: 10×10. Recórrer 10 vegades la distància de 10 metres, agafant un ringo d’un con i portar-ho cap a un altre el més ràpid possible.
  • Prova 2: Llançament de jabalot. Realitzar el llançament d’un jabalot d’escuma el més lluny possible.
  • Prova 3: Triple salt sortint des de parat. Realitzar tres salts seguits recolzant alternativament els peus sense interrupció i arribar el més lluny possible(dret, esquerre i dos peus a la vegada o esquerre, dret i dos peus a la vegada).
  • Prova 4: Llançament de pilota medicinal. De genolls i en posició frontal llançar una pilota de 2 kgs el més lluny possible.
  • Prova 5: Salt lateral. Realitzar el màxim de salts laterals possibles durant 20 segons.

Proves per equips:

• Prova 6: Relleus llisos (5 x 2 voltes). Participen quatre escoles a la vegada. La distància és al voltant de 30 metres. La sortida de cada participant es fa des de la meitat del tram assegut sobre un matalàs. Cada atleta realitza 2 voltes (una d’anada i una de tornada) abans d’entregar el testimoni. La volta es fa girant sobre un con en cadascun dels extrems del tram.

La línia d’arribada pels últims rellevistes és el començament dels matalassos.

• Prova 7: Relleus amb tanques (5 x 1 volta). Es realitzen igual que els relleus llisos però s’ha de superar 2 tanques de 30 cms.

• Prova 8: Gran Prix. Prova de relleus d’obstacles i habilitats en equips de 4. El circuit serà molt aproximat al que apareix al dibuix, però pot tenir petits canvis.

Si vols gaudir de l’atletisme els dimarts a la tarda encara tenim lloc per tu

Moltes felicitats a l’equip i a l’entrenadora, la Marta!

Maria Beà

Coordinadora d’extraescolars