El Pins a… La Gimnastrada

V Gimnastrada Vila Sant Cugat 2018

Aquest diumenge 15 d’abril celebrem la V Gimnastrada, una trobada de tots els grups de gimnàstica Rítmica escolar de Sant Cugat sense caràcter competitiu. Del Pins hi anem 25 nenes que fem l’activitat a l’escola, tenim dues companyes que no hi podran venir perquè estan lesionades, així que els hi dedicarem la ballada!

L’objectiu d’aquest dia és compartir una bona estona gaudint de la gimnàstica i potenciant els valors d’equip. Cada escola ha preparat la seva pròpia coreografia i anirà amb un vestuari diferent a la resta. Les nostres súper gimnastes vestiran el seu mallot taronja (cada escola té el mallot d’un color diferent), un tutú blau o lila, un llaç enmig del mallot i uns mitjons ben divertits!

A causa de la gran afluència de públic i de les limitacions d’aforament de la instal·lació, enguany s’han repartit dues entrades per a cada participant per poder assistir a la jornada .

I ara, a gaudir de la trobada!

Si voleu més informació, consulteu el web de l’OMET.