El Pins a… la darrera jornada de la lliga d’atlestime

Acomiadant la temporada esportiva! Divendres 19 va acabar la lliga d’atletisme.

L’equip d’atletisme del Pins, lluint la samarreta taronja!

Dissabte 19 de maig vam gaudir de la 3a i darrera jornada de la lliga d’atlestime a la pista ZEM La Guinardera.

Aquesta competició forma part del programa dels Jocs Esportius Escolars i hi participen nenes i nens (benjamins de 3r i 4t de primària i alevins de 5è i 6è) de les escoles participants. L’equip d’atletisme del Pins, lluint la samarreta taronja!

Hi ha hagut sorpreses per a mames i papes! Han vist entrenar l’atleta Reyes Estevez! -actualment retirat i entrenador nacional d’atletisme. Va ser un gran atleta català de 1.500 metres amb 3 participacions olímpiques i també medalla d’or en el campionat d’Europa a Budapest. A més va ser campió d’Espanya i medallista de bronze i plata en diferents Mundials. Tot un crack!

Gràcies al compromís de les famílies i a aquest fantàstic grup d’atletes del Pins!