Comencem l’atletisme

El 24 de novembre vam iniciar la lliga escolar d’atletisme

Dissabte 24 de novembre va començar la lliga d’atletisme escolar a la pista d’atletisme de la ZEM La Guinardera. Com a novetat d’enguany, la lliga tindrà cinc jornades en comptes de tres. Els equips participen en 10 proves de totes les disciplines atlètiques: llançaments, resistència, salts, marxa atlètica, velocitat…

La lliga s’emmarca en el programa dels Jocs Esportius Escolars. Hi participen infants de 3r a 6è de primària que fan atletisme a diferents escoles de la nostra ciutat. Les escoles participants són: Gerbert d’Orlhac, Joan Maragall, Pi d’en Xandri, Ferran i Clua, Ciutat d’Alba, Turó de Can Mates, Pureza de Maria, i Pins del Vallès!

Al Pins tenim un súper equip i una súper entrenadora, la Marta Sánchez. D’una seixantena de participants, el Pins n’ha aconseguit una 1a i una 14a posició. Felicitats!