COLÒNIES DE CANT CORAL A HOGWARDS

Aquest any les colònies de Cant Coral han transcorregut en un ambient molt especial!!!

La setmana passada, els i les cantaires de l’escola van rebre una carta en què se’ls convidava a passar un cap de setmana a Hogwards. El dissabte 4 de maig ja estaven tots i totes a punt i anaven arribant a la casa, on se’ls destinava a un grup concret (Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw o Slytherin).

Estaven molt contents i motivats jugant pels entorns de Hogwards quan, de cop, un Dementor va aparèixer amb l’objectiu d’absorbir-los l’alegria i utilitzar-la per fer ressorgir Voldemort. Per sort, els professors  van trobar un antic manuscrit amb consignes per poder combatre’ls: una poció màgica, una cançó conjur, un ball, una gimcana, un joc de pistes nocturn i un amulet en forma de samarreta.

L’alumnat de Hogwards va haver de jugar, treballar i divertir-se molt per poder, amb ajuda final dels pares, mares i germans, vèncer el Dementor i acabar gaudint d’un diumenge radiant i fantàstic.