Colònies Cant Coral

CANTANT SOTA LA PLUJA!

45 Cantaires del Pins, des de  1r fins a  6è,  van participar el passat cap de setmana en la darrera edició de les colònies de cant coral a la masia rural de Can Montcau.

Els i les alumnes, tots  participants a l’activitat de cant coral de temps de migdia, van desafiar la pluja i van passar un cap de setmana de diversió no només assajant el nou repertori musical, sinó també fent percussió, bastoners, taller de pintura de samarretes  i una gimcana.

Les colònies van acabar amb un concert per als pares sota la batuta de  la Cristina Garcia , la nova directora de la coral, on vam poder escoltar diversos temes africans a dues i tres veus i hits musicals com ‘L’avi que estima el mar’. Malgrat que el temps no va permetre fer el tradicional pícnic del diumenge amb els pares,  els nens i nenes van arribar a casa esgotats, però molt feliços.

Volem agrair l’esforç al gran equip d’educadors i educadores  que ho han fet possible: la Laura, la Cristina, el Martí, la Laia, la Júlia i la Nàdia.

Us adjuntem les fotos del cap de setmana on podreu comprovar com gaudeixen els i les cantaires del Pins!