Casals a la nostra escola!

Famílies del Pins,

Un estiu més ens complau gaudir i omplir de màgia l’escola junt amb tots/es vosaltres!

Aquest estiu tenim Casals al Pins des del 25 de juny fins al 27 de juliol i també el setembre.

Us podeu inscriure aquí fins el 8 de juny.

Aquí us en detallem les propostes per a la nostra escola:

Casals de Lleure basats en la temàtica del cinema

P3 i P4

De què parla aquesta pel·lícula? Misteri, Aventura, Prehistòria, Ficció…
Aquest estiu la proposta creativa per als casals de P3 i P4 anirà emmarcada sota la temàtica del cinema i els diferents gèneres que hi podem trobar. Treballar el món cinematogràfic ens permet dissenyar un ventall molt ampli d’activitats gràcies a la seva llibertat dins del format. El Fil Màgic endinsarà als infants en pel·lícules del nostre dia a dia i amb elles tindrem l’oportunitat de començar a treballar el llenguatge de la imatge i el moviment. D’altra banda, la seva interdisciplinarietat, ens ajudarà alhora de realitzar tallers vinculats a l’educació visual i plàstica.

L’estructura setmanal seguirà una guia general, que us exposem a continuació:

P5 i 1r

Què s’amaga darrera de la pantalla? Què hi ha darrera de les càmeres i què passa abans de veure la pel·lícula?
Aquest pretén ser l’inici, el nostre punt de partida per experimentar diferents llenguatges de la comunicació i la imatge: el gestual, el no gestual, les ombres, el musical, l’ oral, el visual, el plàstic i l’artístic; i a més, tots els continguts derivats o propis d’aquests llenguatges com el moviment, l’animació, la narració d’històries, la llum, el color i el so.

Al Pins tenim Casals d’Esports, Natura i Aventura 2n a 4t del 25 de juny al 27 de juliol!

2n a 6è Circ i Cuina al Pins!

Seguim amb la proposta de casals i campus temàtics, vinculats a entitats del teixit o a les activitats extraescolars amb més èxit, per a que cada infant pugui triar aquell que més li agradi.

Aquí al Pins tenim:

Del 25 al 30 de juny: Circ amb Joc de Circs