Ballant perquè ens mirin!

L’alumnat d’Andança i l’Esbart… Ballant perquè ens mirin!

“Ballant perquè ens mirin!” és una ballada bianual que l’alumnat d’Andança i de l’Esbart fan al Teatre Auditori de Sant  Cugat. La trobada serà dissabte 6 d’abril i en podeu comprar  les entrades a partir del cinc de març!

El PINS participa amb 25 dansaires dels cursos entre P3 i 2n.

És una bona oportunitat per conèixer la feina que fan els grups de ball a Sant Cugat.

Tindrem dues sessions amb l’actuació en directe del grup folk RIU. A la sessió de les 17.00h participarà l’alumnat del Pins del Vallès i també de les escoles Santa Isabel, La Mirada, Collserola, Ciutat d’Alba, Joan Maragall o els grups de l’Esbart a partir de 3r curs i fins a Sèniors.

A la sessió de les 19.30h participaran la resta d’escoles, Pi d’en Xandri, Olivera, Gerbert D’Orlach, La Floresta, Turó de Can Mates i grups de l’Esbart des de P3 fins a Sèniors.

Podeu comprar-ne les entrades a partir del dimarts 5 de març per internet a  tasantcugat.cat o a l’Oficina de Turisme (Pl. d’Octavià, s/n. Portal Major del Monestir).

Us hi esperem!