Arriba PINScience!

Arriba PINScience, la Setmana de la Ciència del Pins!
Tres dies farcits de tallers científics experimentals i divertits per apropar i engrescar els nostres nens i nenes en la recerca científica. Entre dimecres i divendres de la setmana vinent arriba PINScience, la Setmana de la Ciència al Pins, on la comunitat de l’escola -pares, mares, avis, àvies, tietes, oncles, amics, amigues- ens impliquem en un calendari de tallers de tota mena per mostrar la cara més entretinguda de la ciència.
Les activitats abastaran molts àmbits diferents del coneixement científic, des del món de la natura a la tecnologia, la salut o l’univers. Una cita anual de l’escola amb la divulgació i el foment de les vocacions científiques en què gaudim fent de professors i professores, sempre amb un component pràctic i interactiu. Una forma diferent de d’aprendre i de compartir.