Arriba el 21è Cros

Arriba el 21è Cros Ciutat de Sant Cugat: Diumenge 10 de novembre!

El proper diumenge 10 de novembre a la Pollancreda se celebrarà el 21è Cros Ciutat de Sant Cugat.

El Cros de Sant Cugat està obert a tothom i es pot participar des de la categoria prebenjamí fins a sènior. Cada categoria disposa d’una distància diferent. Així doncs, aquest esdeveniment atlètic esdevé tot una festa de l’esport amb un tarannà marcadament familiar.

INSCRIPCIONS

Les inscripcions es podran fer mitjançant dues vies:

–  Amb butlleta, la podeu entregar  al despatx de Paidos fins el 29 d’octubre

–  On-line fins el 5 de novembre

–          Inscripció ONLINE (menors d’edat)

–          Inscripció ONLINE (adults)

HORARIS I CURSES

PREPARA’T PEL CROS

El dissabte 26 d’octubre de 2019 es farà un entrenament, en el que es realitzarà un reconeixement dels diferents circuits i es donaran consells per tal d’afrontar amb garanties aquesta prova atlètica. L’entrenament és de caràcter obert i l’únic requisit és inscriure’s prèviament via on-line. La data límit per a formalitzar la inscripció és el dijous 24 d’octubre ’19.

Cliqueu AQUÍ per inscriure-us al “Prepara’t pel Cros”.

GUIA 2019

En el següent ENLLAÇ, podeu trobar una guia completa amb tota la informació relativa a la 21a edició del Cros Ciutat de Sant Cugat.

ENTREGA DE TROFEUS I MEDALLES

Com ja es va fer l’any passat, l’entrega de trofeus i medalles es realitzarà el divendres posterior a la cursa. L’entrega es realitzarà:

Dia: Divendres 15 de novembre
Hora: 18.30h
Lloc: Plaça Barcelona

Amb aquesta mesura volem assegurar la màxima participació en l’entrega tant a nivell individual com per equips (representants d’escoles).

CAMPANYA SOLIDÀRIA

Aquest any, el Cros Ciutat de Sant Cugat col·labora amb l’entitat social GILGAL (per saber més d’ells, qui són, quina és la seva tasca, etc… clica al damunt de GILGAL PDF)

Per col·laborar amb aquesta campanya solidària, us oferim les següents opcions:

• Inscripcions adults: la inscripció en la categoria d’adults té un cost de 3€
  • Donació:Es dóna la possibilitat de fer una donació a l’hora de realitzar la inscripció d’adults o bé fer-la directament el dia del Cros a la Carpa d’informació o de l’entitat social.

Compra dessuadora 21è Cros: Enguany disposarem de dessuadores del Cros per tal que tothom pugui comprar-ne una. Es disposarà de talles d’adults (S, M, L, XL) i, com a novetat en aquesta edició, talles d’infants (7/8, 9/10 i 11/12). Els beneficis d’aquesta venda també aniran destinats a l’entitat social.

Animeu-vos a participar-hi! J

Maria Beà