Arrenca el Bicibús del Pins

El proper 6 de maig anirem a l’escola en Bicibús. Comencem amb dues rutes: la Ruta Volpelleres i la Ruta Centre.

Un bicibús és un grup d’infants que es mouen amb bicicleta cap a l’escola acompanyats de persones adultes. De la mateixa manera que un autobús, disposa d’un recorregut definit i uns horaris de pas.

A cada bicibús hi ha una persona adulta que obre la ruta (conductor) i una altra que la tanca (revisor). “No pot quedar ningú darrera, i també han d’haver dos o tres adults aturant el tràfic si el semàfor dels cotxes d’altres carrers es posa en verd, perquè el bicibus s’allarga i es important que el grup no es divideixi en dos”.

Us esperem a tots i totes !

Ruta Volpelleres

Hora Sortida 8:20h

Lloc sortida: Plaça de les Aixades (Passeig de la Mare de la Font amb Avinguda de la Clota)

Hora Prevista Arribada: 8:30h

Compartirem ubicació al grup de Whatsapp @Bicibus_Ruta Volpelleres durant el recorregut per tal de que les famílies d’altres punts puguin afegir-se.

Ruta Centre

Lloc de Trobada: Plaça de l’U d’Octubre

Hora Sortida 8:20h

Hora Prevista Arribada: 8:35h

Compartirem ubicació al grup de Whatsapp @Bicibus_Ruta Centre Mones durant el recorregut per tal de que les famílies d’altres punts puguin afegir-se

IMPORTANT! NORMATIVA:

• Responsabilitat en cas d’incident o accident. Ni l’AFA del Pins del Valles, ni l’organització es fan responsables dels infants. Els infants han de venir acompanyats per una persona adulta que es faci responsable dels mateixos i acompanyi a l’infant en cas d’incident o accident.
  • És responsabilitat dels adults i infants complir les normes de seguretat vial: Respectar senyals i portar casc.
  • Recordeu portar cadenat per deixar la bicicleta a l’escola per evitar possibles furts. Ni escola, ni AFA, ni organitzadors se’n fan responsables encara que es deixin dins del recinte escolar.
  • Les families que us incorporeu durant la ruta, no al punt de trobada, us haureu d’afegir al final del bicibús, deixant distància de seguretat, i us donarà entrada el “revisor”.