Cap de setmana d’esports!

Aquest dissabte 15, handbol!

9 nenes i nens del Pins participen aquest dissabte 15 de desembre, a les 10 del matí, a la segona jornada multiesport. Una trobada de nenes i nens de les escoles santcugatenques que fan multiesport com a activitat extraescolar. L’objectiu és compartir i experimentar l’esport de manera lúdica i adaptada.

Aquest dissabte practiquem handbol però, l’activitat se segmenta en blocs de tres mesos i tres esports: handbol, bàsquet i voleibol.

L’activitat multiesportiva promou el coneixement i pràctica d’esports; però, al mateix temps, busca fomentar companyonia i treball en equip; respecte als altres equips, la figura arbitral o el material; o treballar hàbits higiènics propis del món de l’esport.

I així, seguirem compartint aprenentatge a les pròximes jornades d’aquest curs 2018/19:

A gaudir de l’esport! I aquest dissabte… handbol!

i diumenge 16… Festival de Nadal de Gimnàstica Rítmica

El festival de Nadal de gimnàstica rítmica, arriba diumenge 16 de desembre al PAV3 de la Rambla del Celler.
Les 16 participants del Pins actuen a 2/4 d’11 del matí amb l’acompanyament de la Laura Iglesias, la seva entrenadora.

Au! A ballar i a omplir l’agenda!