Anem a la ballada dels Innocents

Divendres 28 de desembre, l’Esbart Sant Cugat i Paidos us convida a celebrar el Nadal amb una petita cercavila tot ballant pels carrers de Sant Cugat i penjant les tradicionals llufes del dia dels Innocents!

L’Escola de Música Tradicional de Sant Cugat posa la música a tot el recorregut. El seu alumnat toca per tot el recorregut i nens i nenes d’Andança ballaran a les places.

Reunim molts infants de Sant Cugat i el Pins participa amb 14 nenes i nens de l’extraescolar de Dansa de P5 a 2n. També hi trobareu companys i companyes d’Andança dels grups de P5, 1r i 2n de l’Esbart i grups de P5-2n de les escoles Gerbert d’Orlhac, Ciutat d’Alba, Joan Maragall, Santa Isabel, La Mirada, Collserola i Pi d’en Xandri.

Sortim a les 12 del migdia de la Casa de Cultura, amb cercavila d’una hora pels carrers del centre de Sant Cugat (dijous hi ha mercat setmanal, per això canvia el recorregut d’enguany)

Au! A ballar!