Amb les joguines no s’hi juga

Famílies,
S’acosta el Nadal i des de l’AFA hem impulsat una campanya de reflexió sobre el sexisme en les joguines: “Amb les joguines no s’hi juga.”
La campanya té com a objectiu lluitar contra els estereotips de gènere a l’hora de triar les joguines dels infants aquest Nadal. Voldríem trencar amb els històrics rols socials i de gènere i la limitació que els estereotips suposen per als nens i nenes a l’hora de jugar.
Durant aquests dies, les nostres filles i els nostres fills de primària han fet un seguit d’activitats a les aules, adaptades segons l’edat, dirigides per l’equip docent: anàlisi de catàlegs de joguines, anàlisi d’anuncis de televisió, etc.
En els propers dies, quan finalitzi la campanya, us farem arribar informació on el propi alumnat us explicarà les activitats que ha realitzat i les conclusions a què ha arribat.
Bon Nadal (lliure de sexisme)!

Comissió feminista