AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR ESCOLAR 2018-2019

L’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, en exercici de les seves competències en matèria de serveis socials, convoca ajuts econòmics individuals per fer front a les despeses derivades de l’assistència a menjadors escolars durant el curs 2018-2019.

PERSONES BENEFICIÀRIES:
L’alumnat empadronat a Sant Cugat del Vallès dels cursos de segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria, i matriculat en un centre educatiu del Vallès Occidental sostingut amb fons públics.

LLOC I TERMINI DE SOL·LICITUD:
La presentació de sol·licituds serà del 14 de maig al 8 de juny de 2018 a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de la Plaça de la Vila, mitjançant cita prèvia. Podeu sol·licitar-la per internet aquí o bé telefònicament, al 010 o al 93 565 70 00, indicant el tràmit que voleu fer.

INFORMACIÓ:
Trobareu les bases i més informació a: www.santcugat.cat