YAYOI KUSAMA a P5. Visita inesperada!!!

Benvolgudes famílies:

Aquesta nit hem tingut la visita d’una artista nascuda al Japó, la YAYOI KUSAMA.

Ha vingut a l’escola per ensenyar-nos el seu art, però ha tingut un imprevist i ha hagut de marxar. I ens ha deixat feina per fer.

De moment estem coneixent la seva vida, que és molt interessant.  Hem descobert que els punts són molt importants en la seva vida i que apareixen molt en les seves obres.

Avui hem tingut la idea de posar-nos molts punts per tot arreu per celebrar aquesta visita i per demostrar que estem il·lusionats i il·lusionades i molt contents i contentes que ens hagi escollit per venir a l’escola.

Yayoi Kusama. Atrapada en la red - Tendencias del Mercado del Arte

Famílies ja us anirem dient tot el que fem.