LA COLLA DE SARDANES

Com a cloenda del segon trimestre, hem gaudit de la visita de la Colla de Sardanes de l’Agrupa.

Un grup de joves i veteranes i veterans ens han ofert una petita mostra del ball de Catalunya.  A més, les classes de 3r i 4t, que estem participant en el projecte “Un país a l’escola”, hem tingut ocasió de practicar una mica més, ja que fa algun temps que estem aprenent a ballar-ne.

Ens han explicat que les toca una formació musical que es diu “cobla”, que es pot fer una rotllana tan gran com es vulgui, i que podem fer passos curts i passos llargs.  Després hem ballat junts tots els nens i les nenes, ens ha agradat molt!

La sardana és la dansa més bella
de totes les danses que es fan i es desfan;
és la mòbil magnífica anella
que amb pausa i amb mida va lenta oscil·lant.”  Joan Maragall.

Moltes gràcies!  Ha estat un final de trimestre fantàstic!

CARNAVAL 2024

Últimes notícies!
Segons sembla, el rei Carnestoltes i els seus ministres han entrat d’amagatotis a l’escola!  Aquí en teniu la prova:

I, a partir de dilluns, tothom a seguir les consignes d’en Carnestoltes i els seus ministres trapelles!:
ORDRE 1

ORDRE 2

ORDRE 3

ORDRE 4

Preinscripció curs 24-25

Benvolgudes famílies:

Les preinscripcions de l’alumnat d’Educació Infantil i Primària seran entre el 6 i el 20 de març.  Han de presentar sol·licitud només aquells/es alumnes que desitgin incorporar-se per primera vegada a la nostra escola.  En el cas del nivell d’ I-3, són els infants nascuts l’any 2021.

El proper dissabte dia 2 de març celebrarem una jornada de portes obertes, ben aviat us farem arribar més informació.

Iniciem el 2n trimestre

Aquesta setmana hem iniciat el segon trimestre del curs, treballant a tota màquina en els diferents projectes i activitats que ens esperen.
A part de continuar avançant en les diferents matèries, la setmana del 5 de febrer serà la setmana de Carnaval: seguirem cada dia les… Llegeix més»

SANTA CECÍLIA 2023

Torna a ser Santa Cecília i a l’escola ho estem celebrant!
Estem dedicant aquesta setmana a la música. Els nens i les nenes de l’escola, ens estan ensenyant els seus instruments i ens estan tocant cançons que han estat preparant a l’escola Municipal de Música de… Llegeix més»

Candidates Consell Escolar

Us informem de les candidatures presentades al sector de pares/mares/tutors/es del Consell Escolar del centre.
En el present procés electoral s’hi han presentat:

• INÉS CONDE ANSELMO, mare de la Mar de 1r
  • YOLANDA TINOCO CUCHILLERO, mare del Guillermo de 1r

Agraïm a les candidates que s’hagin presentat, i us… Llegeix més»

Castanyada 2023

El dia 31 d’octubre hem celebrat la Castanyada.  Totes les classes hem preparat unes danses i les hem ofert a les castanyeres i als fogoners.  Després hem menjat castanyes torrades i hem continuat ballant.

Moltes gràcies a tothom que hi ha col·laborat!

Eleccions al Consell Escolar

El Consell Escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.  El formen mestres, famílies, direcció, personal d’administració i serveis, representant de l’administració local (Ajuntament) i representant de l’AFA.  La representació d’alumnes es preveu a partir de… Llegeix més»

Dia sense cotxes

El proper divendres dia 22 de setembre, entre les 9h i les 16:30h, es tancarà l’accés amb vehicle a l’escola.  Aquesta actuació s’emmarca dins de les propostes de la setmana europea de la mobilitat.
El tall afectarà el tram de Vilardebò i Prat de la Riba… Llegeix més»

Calendari de reunions

Avancem el calendari de reunions de classe per tal que pugueu planificar la vostra assistència.  Més endavant en rebreu la convocatòria.

I-3 05/07/23 i 7/11/23
I-4 20/09/23
I-5 21/09/23
1r 04/09/23 i 02/10/23
2n 03/10/23
3r 26/09/23
4t 28/09/23
27/09/23
25/09/23

Comencem!

Volem desitjar a tota la comunitat educativa un curs 23-24 ple d’aprenentatges i somriures.

Imatge: Joan Turu