Consell escolar

consellescolarEl Consell Escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.  Hi han de ser representats tots els membres de la comunitat educativa: mestres, famílies, AMPA, personal d’administració i serveis i ajuntament de Montmeló.  Els membres del Consell Escolar són nomenats per un període de quatre anys.

Per tal d’estar informats de tots els acords presos al Consell Escolar podeu adreçar-vos al plafó de suro de l’entrada de l’escola o a aquest apartat de la web.  En el sí del consell es creen diverses comissions que permeten agilitar la feina del mateix.

MEMBRES DEL CONSELL ESCOLAR

Cognoms, Nom Sector Comissió Econòmica Comissió Permanent Comissió de Menjador Comissió de convivència Consell Escolar Municipal
Rocha García, Tania AMPA X X
Tinoco Cuchillero, Yolanda Pares/Mares X
Conde Anselmo, Inés Pares/Mares X
Cárdenas Romaña, Ana Pares/Mares X
Rocha García, Nerea Pares/Mares X
Ruíz Caparrós, Gemma Pares/Mares X
Montes, Andrés PAS
Prieto, Mª Jesús Ajuntament X X X
Casanova Domingo, Antònia Mestres X
Benedito Mestre, Marta Mestres
López Sánchez, Noemi Mestres X
Puig Castells, Marta Mestres X
Soronellas Juncosa, Sílvia Mestres X
Vegas Álvarez, Mònica Mestres X
Molina Corbalán, Anabel Cap d’estudis X X X
Pardo García, Joana Presidenta X X X X X
Font Pou, Dolors Secretària X X X

COMPETÈNCIES DEL CONSELL ESCOLAR

• Aprovar el projecte educatiu i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts dels membres.
  • Aprovar la programació general anual del centre i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats.
  • Aprovar les propostes d’acords de corresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats o institucions.
  • Aprovar les normes d’organització i funcionament i les modificacions corresponents.
  • Aprovar la carta de compromís educatiu.
  • Aprovar el pressupost del centre i el rendiment de comptes.
  • Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
  • Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
  • Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  • Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
  • Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
  • Qualsevol altra que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.