SANT JORDI 2024

Per tal de celebrar un dia tan especial com la Diada de Sant Jordi, el Tram dels Mitjans hem dut a terme diverses activitats.

Divendres 19 d’Abril vam rebre la visita d’en Joan Turu, conegut il·lustrador català. Els nens i nenes d’I5 fins a 3r vam gaudir i aprendre moltes coses. Ens va explicar què era un il·lustrador, quines eines feia servir i com arribaven els seus dibuixos als contes que molts de nosaltres coneixem. També vam poder fer-li preguntes i conèixer-lo una mica més. Finalment, ens va fer tres dibuixos que ens van ajudar a reflexionar sobre temàtiques concretes: el respecte i la convivència, la igualtat entre persones i la importància de l’aigua. Ens va deixar a tots i totes bocabadats!!!

Moltes gràcies Joan per introduir-nos en el món de la il·lustració.

Aquí teniu els dibuixos:

Avui, Dimarts 23 d’Abril, hem començat el dia amb una gimcana internivell. Els infants de 1r a 3r ens hem barrejat en diversos grups per realitzar cinc activitats.

• Recerca de l’espasa perduda: A partir de pistes hem buscat pel pati de l’escola l’espasa de Sant Jordi. Gràcies a la cooperació entre tots els integrants, tots els grups han estat capaços de trobar-la!
  • Creació del nostre escut: Després d’explicar què és un escut i què s’hi representa, cada infant ha pensat i creat el seu escut personal.
  • Entrenament de cavaller/a: Amb un circuit de proves físiques d’allò més divertides, ens hem entrenat per arribar a ser grans cavallers/es.
  • Mata-dracs: Hem reversionat el clàssic joc del mata-conills.
  • Sant Jordi abstracte: Fent ús de la nostra imaginació i de materials com taps de suro, botons i teles, hem fet dibuixos relacionats amb la llegenda de Sant Jordi. Han sortit creacions molt originals.

A la tarda, hem celebrat els Jocs Florals 2024 de l’Escola Pau Casals amb tot l’alumnat des d’I3 fins a 6è. Els guanyadors i guanyadores d’aquesta edició han llegit i compartit les seves obres. També, han rebut un petit obsequi com a premi. Felicitats a tothom per la feina feta!

Desitgem que acabeu de gaudir del dia d’avui i FELIÇ SANT JORDI a tothom!

*Si voleu veure més fotografies de totes les activitats, recordeu accedir al drive de l’escola.