Participació

Per a nosaltres és important que tots els membres de la comunitat educativa es trobin acollits al centre, establint una relació de confiança i col·laboració que sens dubte reverteix positivament en tots els aspectes de l’activitat escolar.

Existeixen canals formals i informals per a establir aquesta relació, per exemple:

• Consell Escolarés l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.
  • Assemblea de delegats i delegades: a les reunions de classe de principi de curs es nomenen dos delegats/ades; aquests actuen com a representants dels pares i mares de cada grup classe i contribueixen a millorar la comunicació entre famílies i amb l’escola.
  • AFA: l’escola compta amb una Associació de Famílies molt activa i col·laboradora, que organitza un gran nombre d’activitats interessants.  Es pot col·laborar fent-se soci i també essent un membre actiu de la seva junta o de les diferents comissions.
  • Mares/pares col·laboradors/es amb l’escola: us podeu oferir per donar un cop de mà amb diverses activitats (acompanyants a les sortides, intercanvi de llibres, preparació de festes…).  Prèviament, cal que ens feu arribar aquest document i aquest altre.

Us animem també a visitar l’escola amb motiu d’exposicions, activitats adreçades a alumnat i famílies, setmanes culturals, jornada de portes obertes…