DESCRIPCIONS A LA RÀDIO

Els nens i nenes de 3r han baixat a gravar a la ràdio de l’escola.

Aprofitant una de les situacions d’aprenentatge del primer trimestre, els infants van ser escriptors/es d’una descripció d’un paisatge. Per poder dur a terme aquesta descripció, vam agafar revistes plenes de fotografies de paisatges i vam mirar-les per grups amb l’objectiu d’escollir una imatge que ens inspirés. El següent pas va ser aplicar tot el que havíem après al llarg de la situació d’aprenentatge, junt amb el vocabulari adient, per tal de fer la seva pròpia descripció de la imatge escollida. La consigna que havien de seguir era fer-la com si estiguéssim veient aquest paisatge per una finestra. Quan ja estaven acabades, les vam compartir amb la resta de grup per poder agafar consells i millorar-les. Finalment, la vam practicar a casa per aconseguir una lectura fluida per a quan gravéssim a la ràdio.

Aquesta setmana, doncs, hem aprofitat la sala “On Air” de l’escola, per endinsar-nos en el món dels locutors/es de ràdio. Hem baixat per grups i hem gravat les descripcions finals.

En aquest article anirem penjant tots els àudios conforme els anem gravant.

Esperem que us agradin!