Projecte Ràdio: Els infants també parlen

Aquest curs els alumnes de 4t estem participant en un projecte amb la Ràdio de Montmeló juntament amb l’escola Sant Jordi. Un cop al mes enregistrem un programa d’entrevistes o de notícies i s’emet en antena l’últim dissabte de cada mes.

Abans d’anar a la ràdio, vam fer pluja d’idees per veure a qui volíem entrevistar. Després de posar-nos en contacte amb els futurs entrevistats, havíem de preparar el programa. Per grups pensàvem quines preguntes els volíem fer i les escrivíem. Finalment les repartíem entre els components dels grups per estudiar-les a casa.

Un cop a l’estudi, hi ha dos encarregats/des de presentar el programa i a continuació es comença l’entrevista on cada integrant del grup diu les preguntes que s’ha preparat.

Us enllacem la pàgina de la ràdio de Montmeló on trobareu els Podcasts de tots els programes que hem gravat fins al moment.

Web Ràdio Montmeló