ACTIVITAT AMB FAMÍLIES: GIMCANA MATEMÀTICA

El passat divendres 5 d’abril l’alumnat de cinquè vam realitzar una gimcana matemàtica acompanyats de les famílies. En grups, infants i adults havíem de resoldre diferents reptes matemàtics, com per exemple calcular els litres d’aigua que han begut les mestres, mesurar el perímetre del sorral… Aquestes proves es trobaven distribuïdes per diversos espais del pati de l’escola. Va ser una tarda molt entretinguda!

Volem agrair la participació, la dedicació i la implicació en la gimcana de tots/es els/les participants. Ben aviat descobrirem l’equip guanyador.

Trobareu les fotografies de l’activitat al Drive.