Reconeixement del “puntedu” a la nostra mediateca

El programa de biblioteques escolars “puntedu”, al qual hi està adherida la nostra escola, ha reconegut i ha publicat l’activitat d’il·lustració que vam dur a terme el curs passat.

mediatca

Aquesta és la carta d’agraïment que ens han fet arribar a l’escola.

A l’atenció de l’equip directiu i de la coordinadora de la biblioteca

Benvolguts,

Des del Programa Biblioteca Escolar “puntedu” us volem fer arribar el nostre agraïment per haver compartit l’activitat “Benvinguts al món de la il·lustració” i comunicar-vos que ja en fem difusió a l’apartat d’experiències a la web del Programa, entre altres bones pràctiques que es fan a les biblioteques dels centres educatius. És un exemple que, ben segur, ajudarà a fer bons lectors i a millorar la competència lectora.

El fet que els centres puguin veure diferents propostes que els poden servir de model els pot estimular a adaptar-ne alguna i elaborar-ne una de pròpia. En aquesta en concret destaquem el valor de donar visibilitat a la feina de l’il·lustrador que, molts cops, passa desapercebuda. És per això que creiem que podeu sentir-vos molt satisfets de la feina que heu fet.

Ens agradaria que valoréssiu aquest correu que com un reconeixement i que transmetéssiu les felicitacions que conté a la comissió de biblioteca, a la resta del claustre  i, també, al Consell Escolar.

Ben cordialment,

L’equip del programa

Programa biblioteca escolar “puntedu”
SIAL- Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Departament d’Ensenyament

Aquí podreu veure la nostra experiència publicada, es diu “Benvinguts al món de la il·lustració”.  I aquí l’entrada en el blog de la mediateca que vam publicar en el seu dia.

L’equip de mediateca del centre continua treballant aquest curs fent-nos propostes engrescadores que podeu consultar en el blog de la mediateca.  Estem molt contents!!