RECOMANACIONS PER A 2n – Setmana de l’11 de maig

Bon dia Avatars i Dumbos!
Seguiu bé?
Comença una nova setmana amb noves activitats i reptes.
Esteu preparats i preparades?
Endavant!

CATALÀ:

Aquesta setmana us hem preparat un power point amb les endevinalles que ens vau enviar.
Us proposem que encerteu els personatges que han descrit els vostres companys i companyes.
Deixeu-nos un comentari al bloc amb la vostra opinió. Quina endevinalla us ha agradat més? Ha estat molt difícil trobar el personatge amagat?
Esperem que sigui una activitat divertida!

CASTELLÀ:

Esta semana os proponemos que reflexionéis sobre la tolerancia y el respeto.
La tolerancia es la actitud de la persona que respeta las opiniones, ideas o actitudes de los demás, aunque no coincidan con las suyas.
Realizad esta ACTIVIDAD.
Atención: Primero debéis ver el vídeo y seguidamente responder las preguntas que aparecen a continuación.
Una vez hayáis terminado la actividad la tenéis que enviar a nuestro correo.
Recordad:
Dumbos: enviad correo a Mónica.
Avatars: enviad correo a Noelia.
ENGLISH:

Hello everybody!
How are you? Are you happy? Are you excited? Are you bored?
Here are the activities for this week. 
We hope you like them.
Now, WATCH this video: A CLOTHES QUIZ

*MAKE a list of all the CLOTHES words that appear in the video and SEND it to Anabel’s or Olga’s mail.
(Fes una llista de totes les paraules que apareixen en el vídeo i envia-la al nostre correu).

Now, can you FIND the CLOTHES words?

 CONGRATULATIONS for you great work!
(Estem molt contentes pel vostre treball. Continueu així!)

MATEMÀTIQUES:

Aquesta setmana us proposem que practiqueu la suma mitjançant la descomposició. 
Aquí teniu l’ACTIVITAT per a practicar.
Enrecordeu-vos que quan acabeu ens l’haureu d’enviar al nostre correu electrònic.

Ara us plantegem uns quants PROBLEMES on haureu de raonar i escollir l’operació adequada per tal de trobar la solució correcta.
Un cop acabat, també ens els haureu d’enviar.


MEDI:

A l’escola hem parlat sovint de la cura del medi ambient. Rcordeu què volen dir “les 3 R”?
A continuació us deixem un vídeo per a que feu memòria.

Ara escriviu a la vostra llibreta què significa cada “R” i quines actuacions feu a casa per a dur-les a terme. Envieu-nos els vostres textos al correu.

EDUCACIÓ FÍSICA:

Hola Avatars i Dumbos, quantes vegades us van caure les patates o els ous de les culleres? Us ho vau passar bé?
Avui farem un joc que segur que coneixeu, però el complicarem una mica. Sabeu com es juga al “TERRA, MAR I AIRE”? 
Primer heu de fer dues línies a terra i, si pot ser, que estiguin separades unes 4 passes cadascuna (així farem més exercici!). De les 3 parts que separen les línies, a una li direm “TERRA”, a la del mig “AIRE” i a la del l’altre costat “AIRE”.
Vosaltres us posareu drets a la casella de la TERRA i algú de la família us ha de cridar una de les altres opcions (o bé MAR o AIRE) i vosaltres hi heu d’anar el més ràpid possible.
Quan hi hagueu arribat es canviarà i es cridarà una altra casella i fareu el mateix. Els primers cops que jugueu ho fareu corrents, però desprès ho podeu canviar i jugar movent-vos:
  • FENT LA CROQUETA
  • ARROSSEGANT-VOS COM UNA SERP
  • SALTANT COM UNA GRANOTA
  • SALTANT A PEU COIX
  • SALTANT A PEUS JUNTS.

MÚSICA:

Us ve de gust fer una mica l’animal?
Aquesta setmana us proposo escoltar aquestes dues audicions que les va escriure un senyor francès anomenat Saint-Saëns.
Què heu de fer vosaltres?
Us proposo que mentre l’escolteu, feu l’animal per casa! Us podeu disfressar, pintar la cara… el que vulgueu per assemblar-vos a un lleó, primer, i, després, a un elefant.
Així doncs, ja podeu començar a jugar i dramatitzar les vostres pròpies històries.
Recordeu: Us heu convertit en lleons i elefants de la Selva!
Que comenci la funció!!!


PLÀSTICA:

UN DICTAT ARTÍSTIC
Aquesta setmana us proposo un exercici creatiu. 
Agafeu un conte, una revista… i demaneu a algú de casa que us descrigui exactament la imatge que està veient. Mentre l’explica, vosaltres l’heu d’anar dibuixant. 
No mireu res del que us descriuen fins el final! És molt més divertit si no coneixeu la imatge.
Un cop acabat el dibuix el podeu comparar amb el dibuix original.
*També me’l podeu enviar a mi!
Endavant i sort!
Esperem que gaudiu molt de les activitat proposades.

Que passeu molt bona setmana tots i totes!

Fins la setmana que ve!

L’equip de mestres 

MOSTRA DE TREBALLS:

ENGLISH:

Clothes: Hand clapping games 

*Agraïm la col·laboració de totes les famílies!!
  Thank you very much!

56 comentaris

  1. Mario Santos Tébar

    Bon dia, soc el Mario de 2nB.
    Les endevinalles m'han agradat molt i les he trobat fàcils. La que més m'ha agradat ha estat la del Gerónimo Stilton.
    Que passeu una molt bona setmana i ja queda un dia menys.

  2. Unknown

    Hola Claudia!
    Pot ser t'ha semblat fàcil perquè són contes que ja sabeu i que us han explicat moltes vegades.
    Jo me n'alegro molt per l'esforç que heu fet tots i totes, penso que heu fet molt bona feina i estic molt contenta. 🙂

    Un petó,
    Noelia.

  3. Anònim

    Bona tarda!! Soc la Lucia Rubio, el personatge que més m'agradat es la Campanilla, perque m'agraden les seves ales. Els mes dificils han estat el Patufet i el Profesor.

  4. Carla

    Hola amics i amigues. A mi m'han agradat molt totes les endevinalles, les he trobat fàcils perquè coneixia els contes. Hi havia moltes del Petit Príncep, de la Caputxeta Vermella i de Sant Jordi i el drac. Fins aviat, Carla.

  5. Unknown

    Hola sóc l'Erika
    M'han agradat molt totes les esdevinalles. Ha estat molt divertit. La del Gerònim Stilton i la del Professor m'ha costat esdevinar-les. Les altres han estat molt més fàcils. La que més m'ha agradat ha esta la de"La nova Caputxela Vermella". Petons i fins aviat. Erika

  6. Noelia

    Hola Nicolás!
    Me n'alegro que t'hagi agradat aquesta activitat. Heu creat unes endevinalles molt divertides i originals! Felicitats! 🙂
    Un petó

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>