PREINSCRIPCIÓ 20-21

Aquí trobareu tota la informació, documents i enllaços necessaris per realitzar la preinscripció per al curs 2020-2021. La mantindrem constantment actualitzada, així que us recomanem fer-hi un cop d’ull sovint.

• La preinscripció es podrà fer de manera telemàtica i no presencial des del dia 13 fins al 22 de maig.
  • Aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic, podran fer-lo de forma presencial, només amb cita prèvia, entre el 19 i el 22 de maig.
  • TELÈFON PER DUBTES I CITA PRÈVIA: 93 568 49 53
  • La matrícula es farà del 13 al 17 de juliol.
  • CALENDARI
  • DARRERES INFORMACIONS:

• Podeu consultar l’oferta de places de l’escola AQUÍ. Haureu d’escriure el codi del centre: 08022011
  • 29/05/20: Llistat barem provisional AQUÍ.
  • 09/06/20: Llistat barem un cop resoltes les reclamacions: AQUÍ.
  • 09/06/20 (11h): Número desempat: 33.386
  • 11/06/20: Llistat definitiu sol·licituds ordenades. AQUÍ.
  • 06/07/20: Oferta final de places escolars.  AQUÍ.
  • 07/07/20: Llista d’admesos i llista d’espera. AQUÍ Aviat rebreu un correu de l’escola amb indicacions per a fer efectiva la matrícula.

A. PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA

1. Feu la sol·licitud de preinscripció a la pàgina “estudiar a Catalunya“.
  2. Envieu el resguard de preinscripció i la documentació acreditativa fotografiada o escanejada (veieu apartat C) al correu de l’escola (a8022011@xtec.cat)
  3. Ens posarem en contacte amb vosaltres quan ho rebem.

B. PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL

1. Demaneu cita prèvia al telèfon 615 204 594.
  2. Prepareu originals i, si pot ser, fotocòpia de la documentació (veieu apartat C)
  3. El dia i hora acordat, veniu al centre a fer la preinscripció; preferiblement una sola persona, amb la documentació acreditativa. Es recomana venir amb mascareta, guants, i el vostre propi bolígraf.  En cas que pertanyeu a un grup de risc o presenteu símptomes, podeu delegar per escrit en una altra persona.

C. DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA

1. Sol·licitud oficial de preinscripció.  Es presentarà al centre demanat en primer lloc (en cas de fer-la telemàticament, s’enviarà el resguard).  Si feu la preinscripció presencial, podeu descarregar-la aquí o bé demanar-la a l’escola.
  2. Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  3. Original i fotocòpia del DNI de les persones que fan la sol·licitud (pare, mare, tutor/a)
  4. Original i fotocòpia de la targeta sanitària individual de l’alumne/a (TSI)
  5. Certificació municipal de convivència quan el domicili que s’al·lega no coincideix amb el DNI
  6. Original i fotocòpia del document acreditatiu de qualsevol circumstància que s’al·legui a efectes de barems.
  7. Qüestionari familiar omplert.

La presentació de sol·licituds a més d’un centre o el frau i la falsedat en les dades comportarà per al sol·licitant la invalidació dels drets de prioritat.

D. BAREM

• Quan l’alumne té germans/es escolaritzats/des al centre o pares o tutors legals que hi treballen en el moment en que es presenta la preinscripció: 40 punts.
  • Quan el domicili de la persona sol·licitant estigui en l’àrea d’influència del centre: 30 punts.
  • Quan a instància del pare o la mare, tutor o tutora, guardador o guardadora de fet, es prengui en consideració, en comptes del domicili de l’alumne/a l’adreça del lloc de treball d’un d’ells, i aquest és dins l’àrea d’influència del centre: 20 punts.
  • Quan el pare o la mare, el tutor o la tutora, siguin beneficiaris de l’ajut de la renda garantida de ciutadania: 10 punts.
  • Quan l’alumne/a, el pare, la mare, el tutor o la tutora, un germà o una germana de l’alumne/a acreditin una discapacitat de grau igual o superior al 33%: 10 punts.
    Complementari:
  • Pel fet de formar part de família nombrosa o monoparental: 15 punts.

Per dirimir les situacions d’empat, un cop s’han aplicat els criteris de prioritat, el Departament d’Ensenyament efectua un sorteig públic on s’ordenen les sol·licituds.

Més informació sobre tot el procés aquí.