Obres al talús del pati de primària

El projecte d’arranjament del talús del nostre pati de primària va ser una de les propostes més votades als pressupostos participatius de l’Ajuntament de Montmeló (juntament amb la porta del Casal d’Avis i l’arranjament dels patis de l’escola Sant Jordi).

Com a conseqüència, en pocs dies està previst que comencin les obres.  Això ens permetrà recuperar un bon espai per al joc dels infants.

Vallès Visió s’ha fet ressò de la notícia, ho podeu veure a partir del minut 6:18.

A més, el projecte té el valor afegit que serà dut a terme per una empresa especialitzada en bioenginyeria i programarem algunes activitats per a què hi participin els alumnes.

Eleccions al Consell Escolar

El Consell Escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.  El formen representants de tots aquests sectors: direcció, mestres, famílies, personal d’administració i serveis, representant de l’administració local (Ajuntament), representant de l’AMPA.  La representació d’alumnes es… Llegeix més»

Castanyada 2018

Avui hem celebrat la Castanyada més passada per aigua dels darrers anys!!  Però la pluja no ens ha desanimat i hem fet la festa a l’interior de l’escola.
Castanyeres i fogoners ens han torrat i obsequiat amb unes castanyes boníssimes.  Hem gaudit molt menjant-les i fent… Llegeix més»

Premi del Consorci Besòs-Tordera

El Consorci Besòs-Tordera ha convocat el concurs “Descobreix el riu” entre els nens i les nenes que han realitzat alguna de les activitats educatives del Consorci durant el curs 17-18.
En aquesta edició, han premiat la nostra companya Berta pel seu dibuix d’un tòtil (gripau).  Dijous… Llegeix més»

Ja hem començat!

Doncs ja ha arribat el 12 de setembre i hem obert un nou curs.
Els nervis, l’expectació, l’emoció… han estat presents durant tot el dia. Hem estrenat aules i materials, hem fet jocs de grup, hem anat revisant algunes normes…  També hem retrobat antics companys i n’hem… Llegeix més»

Gimcana 2018

Amb el final de curs arriba la nostra tradicional Gimcana.  Enguany el tema ha estat l’espai i els planetes.  Ens hem barrejat en grups de diferents edats i hem hagut de superar les proves que els nens i les nenes de 6è han organitzat: pilotes… Llegeix més»

Deures d’estiu

Entenem les vacances d’estiu com un temps on els infants poden gaudir del temps lliure, tot fent activitats diferents, relaxades, però que alhora els ajudin a créixer i a guanyar autonomia: practicar esport, inventar o aprendre nous jocs i activitats, col·laborar en les feines de… Llegeix més»

MATRÍCULA CURS 18-19

Per acabar la matriculació del/de la seu/va fill/a per al curs escolar 2018-2019, preguem passeu per la secretaria de l’escola durant els dies i en l’horari que s’indica a continuació:

Dijous, 21 de juny: de 9 a 12h.
Divendres, 22 de juny: de 9 a a 10:30h.
Dilluns,… Llegeix més»

COLÒNIES 2018

Els nens i les nenes que han sortit de colònies ja han arribat a les cases i s’estan instal·lant;  fa un dia molt bo i estan molt emocionats i amb ganes de començar les activitats:
Anirem actualitzant als diferents blocs de cicle i les xarxes socials… Llegeix més»