Iniciem el 2n trimestre

Aquesta setmana hem iniciat el segon trimestre del curs, treballant a tota màquina en els diferents projectes i activitats que ens esperen.

A part de continuar avançant en les diferents matèries, la setmana del 5 de febrer serà la setmana de Carnaval: seguirem cada dia les ordres del rei Carnestoltes i els seus ministres, dijous gras sortirem a menjar la truita…  Acabarem amb la tradicional rua pels carrers del voltant de l’escola el dia 9 a la tarda.

Des de l’àrea de música, les classes de 5è i de 2n han començat a treballar intensament en els projectes “Cantània” i “La Clika”, respectivament.  Ambdós projectes finalitzen amb la celebració d’un concert conjunt amb altres escoles.  Donada l’experiència d’anys anteriors, esperem que l’alumnat ho gaudeixi molt.

Enguany les classes de 3r i 4t participen a l’activitat “El país a l’escola“, que apropa el ball de la sardana als infants.  Comptarem amb una monitora de la confederació sardanista de Catalunya que farà uns tallers.   Aquesta iniciativa la podem fer gràcies a la col·laboració de “L’Agrupa“.  A més, tenim previst que la colla de sardanes de l’Agrupa ens visiti per tancar el segon trimestre.