Inici de la Setmana Cultural 2018: making of

En arribar aquest matí, els alumnes del Pau Casals s’han trobat amb una sorpresa: una avioneta havia aterrat a l’entrada!  L’aviador ens ha explicat que ha patit una avaria, igual que la que fa anys va tenir al desert del Sàhara, on va conèixer un noi molt especial: el Petit Príncep.

En entrar a l’escola, hem comprovat que estava tota transformada: escales, passadissos, parets… estan plens d’objectes artístics i referències a l’obra.  Estem submergits completament en l’univers del Petit Príncep i… comença la Setmana Cultural 2018! Tot això no hauria estat possible sense el treball i l’empenta de les famílies de l’escola, que des de fa mesos han dissenyat i creat tot el que estem gaudint avui.  A més de deixar l’escola preciosa, ens han ensenyat amb el seu exemple a fer volar la imaginació, estimular la creativitat, treballar en equip i desinteressadament, i fer més forta aquesta comunitat que és l’escola Pau Casals.  GRÀCIES!

Gràcies també al Jordi Manuel (l’aviador), “expare” de l’escola però que sempre està disposat a donar-nos un cop de mà.

1. Desirée Pascual Vega

Quina pasada!! Moltísimes gràcies a tots aquells que han invertit el seu temps i el seu esforç per aconsseguir que els nostres fills s’endinssin avui en un món de fantasia.

2. Sandra Sáez Busom

Fantàstic!!!
    Espectacular feina decorativa!!!
    Sens dubte cada infant de l’escola s’imaginarà com un petit príncep al llarg d’aquesta setmana d’activitats plena de missatges fonamentals.
    Gràcies a tots els que hi han col.laborat!
    Genial idea per treballar a la Setmana Cultural!

3. Rosa Tébar

ESPECTACULAR!!! Gràcies a totes les famílies que han contribuït a transformar l’escola dels nostres fills en un país de fantasia. Qui fos durant aquesta setmana un Petit Príncep per gaudir de totes les activitats que faran els nostres peques. Mai hem oblidar que L’ESSENCIAL ÉS INVISIBLE ALS ULLS!!!