SANT JORDI I ESMORZAR DE GERMANOR

El passat 23 d’abril vam celebrar a l’escola la diada de Sant Jordi. Envoltats de roses i llibres, els nostre alumnes van poder gaudir d’un dia ple d’emocions i activitats que els va recordar l’enorme valor de la lectura i de la nostra cultura, la cultura catalana. Així doncs, els alumnes de 6è van fer una feinada gegant amb la seva paradeta de roses i llibres davant l’edifici d’infantil, l’alumnat de primària va dur a terme un certamen de recitació de poemes i a infantil ens vam endinssar de ple en la Llegenda de Sant Jordi amb un taller d’ombres d’allò més original.

Com no podia ser de cap altra manera, aquesta jornada va estar acompanyada de l’esmorzar de germanor, on les famílies de l’escola ens van delectar amb una gran varietat de plats típics de diferents països del món. Sense cap mena de dubte, aquest dia no seria el mateix sense la vostra col·laboració. Moltes gràcies famílies, estava tot boníssim!

Si voleu veure fotos d’aquest dia tan i tan especial, feu clic a la imatge i gaudiu!