RACONS AMB FAMÍLIES A 2n

Com sabeu, l’alumnat de 2n porta ja dos anys fent racons de llengua i matemàtiques a l’escola. Des d’aquest curs, també entren les famílies a l’aula per veure com funcionen els racons de treball i per ajudar-nos en el seu funcionament.

La veritat és que tots plegats aprenem molt més i els nens i nenes s’entusiasmen! Setmanalment es convida a una o dues famílies perquè entrin a l’aula de segon i s’encarreguin de controlar un racó concret, procurem que les famílies convidades siguin diferents, de manera que, a final de curs, totes les voluntàries hagin pogut passar per l’aula de 2n.

Des de l’escola us volem agrair la vostra col·laboració i animar-vos a continuar participant en les activitats proposades! Moltes gràcies mames i papes, sense vosaltres no seria possible!