Pràctica de laboratori de 6è: On es forma la sang del nostre cos?

La classe de 6è, els Leucòcits, va fer un experiment al laboratori de l’escola, on van poder comprovar on es forma la sang al nostre cos.

Primer vam veure un powerpoint on ens feia reflexionar sobre la sang que tenim al nostre cos, què és, per on va, per a què serveix… i llavors va apareixer la pregunta… On es forma la sang al nostre cos?

A la fitxa, vam escriure les nostres hipòtesis, posant els diferents llocs que cada un de nosaltres pensavem que es formava la sang al nostre cos.

I seguidament vam passar a l’acció. Amb una pota de pollastre, vam anar traient capes de pell, múscul, fibres i cartílags, fins que només ens quedava l’os. Llavors vam decidir trencar-ho i allà mateix vam poder comprovar que la sang quan es forma no és líquida, és sòlida, és molt vermella i olora molt fort.

VIDEO AQUI

1 comentari a “Pràctica de laboratori de 6è: On es forma la sang del nostre cos?”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut