Visita de Gusti i Ricardo

Aquest matí els alumnes de 1r i 2n han rebut la visita de l’il·lustrador Gusti i del nostre padrí, l’escriptor Ricardo Alcántara. Feia dies que tots i totes esperavem impacients aquesta trobada, ja que des del dia 18 de febrer teniem a les classes les maletes viatgeres amb llibres d’ells. Els nens i nenes han llegit els seus llibres i han fet il·lustracions dels seus protagonistes.

Els alumnes de 1r els hi han regalat il·lustracions fetes per ells i els de 2n un bloc amb una cançó inventada “La Panxeta” que és la protagonista d’un dels seus llibres.

Durant aquesta visita, els nens i nenes de 1r han estat acompanyats també d’un grup d’alumnes de l’escola Virolai. L’experiència ha estat fantàstica ja que Gusti i Ricardo ens han fet emocionar-nos, gaudir i sobre tot estimar els llibres.

El padrí Ricardo ha obsequiat a cada nen amb un dels seus llibres el qual ha dedicat personalment i el Gusti els ha regalat un dibuix personalitzat  a cadascú.

L’escola està molt agraida a tots dos de la feina que han fet amb els nostres alumnes. Els nens s’han sentit estimats i ells també. Ha estat un matí fantàstic ple d’emocions. Mireu quines fotos tan boniques!!