Últim apadrinament del curs 12-13

Avui dimecres, a la biblioteca de l’escola, els alumnes de P4 i 5è i els de 1r i 6è han fet l’última trobada d’apadrinament d’aquest curs. Els nois i noies de 5è els hi han explicat als seus fillols de 1r la llegenda  xinesa “Els quatre dracs” que narra com van nèixer els quatre rius més importants de Xina. Per fer-la algunes alumnes s’han organitzat  i han elaborat el material necessari. Després tots junts han representat la llegenda i els petits han gaudir moltíssim!!

Mireu les fotos i els vídeos!!!

I els alumnes de P4 han gaudit d’una tarda plena de contes amb els seus padrins de 6è. S’han ajuntat a la biblioteca i han compartit molt llibres!!

Es tornaran a trobar a la festa de final de curs. Fins aviat!!