Representació de la llegenda de sant Jordi

El dia 23 d’abril els alumnes de 5è i 6è han representat “La llegenda de sant Jordi” pels seus fillols de P3 i P5. També hem convidad als nens i nenes de P4. Ens ho hem passat d’allò més bé. Després, a la sortida de la biblioteca, els padrins han regalat als fillols un punt de llibre amb una rosa dibuixada.
Per fer aquest teatre els alumnes grans han treballat de valent estudiant l’obra i memoritzant els diàlegs i les cançons.
La presidenta de l’AMPA, la Paqui, ens ha obsequiat amb una disfressa del drac feta per ella mateixa. Li ha quedat preciosa.
!!Sempre és satisfactori treballar en equip!! Moltes gràcies!!