Esperem la visita del padrí Ricardo Alcántara

Els nens i nenes de 2n estem impacients esperant la visita de Ricardo, el nostre padrí. Ens vindrà a visitar el dia 1 de juny pel matí. Estem llegint uns llibres d’ell: Ui, quina por! i Els vestits de la Panxeta. Són llibres que ens parla d’una nena de sis anys que és una bruixa i que arriba a l’escola i ningú se l’estima. No té amics, però un bon dia….
Amb la Mati a la classe de música ens hem inventat una cançó sobre la protagonista, la Panxeta, i ens ha quedat super bonica. Quan vingui el padrí se la cantarem i se la regalarem. És molt bonica, mireu, mireu!

La Panxeta

Coneixem a la Panxeta
que és una bruixa genial,
amb sombrero, capa i escombra
és una amiga genial.

Tiririm, tim, tim
tiririm, tim, tim
tiririm, tiririm, tiririm.

Coneixem la seva escola
que té un pati molt bonic,
una escola divertida
on tothom se sent feliç.

tiririm, tim, tim….

Coneixem els seus amics
també són molt divertits,
juguen sempre ben plegats
i de colònies han marxat.

Tiririm, tim, tim…