El padrí ens visita de nou!!

L’escriptor Ricardo Alcántara, padrí de la nostra biblioteca, ha visitat avui la nostra escola. Primer ha estat amb els alumnes de 6è xerrant sobre la novel·la “El xaman de la tribu” la qual s’han llegit tots els alumnes. Els nois i noies li han fet una entrevista en la qual li han preguntat sobre el llibre en un ambient relaxat i entenedor. També s’han interessat pels altres dos llibres de la seva trilogia “La princesa captiva” i “Les fosques criatures”

En Ricardo ens ha ensenyat el seu últim llibre acabat de publicar “Olor a mamá”

A la tarda ha estat amb els alumnes de 5è els quals han apadrinat als de 1r per guiar-los durant dos cursos en la lectura.
Els fillols han regalat als seus padrins un collaret amb un sol i una cançó d’hivern. Després, durant una estona, han pogut gaudir d’un llibre junts.
Ha estat una jornada estupenda. Gràcies padrí, t’estimen!!