Biblioteca escolar Ricardo Alcántara

Enguany la Setmana Cultural “Coneguem Ricardo Alcántara” ha acabat amb una diada de Sant Jordi que ha estat molt especial. Durant el matí a l’escola petita hem celebrat el “V Esmorzar de germanor” on totes les famílies han aportat alguna plat tòpic.

Els alumnes de 6è han posat les parades de llibres i roses i hem gaudit amb la presència, tot el matí, de l’escriptor Ricardo Alcántara, el qual ha signat els seus llibres a tots els nostres alumnes i les seves famílies.

A la tarda, al pati de l’escola gran, ha tingut lloc l’acte d’apadrinament de la nostra biblioteca per part d’en Ricardo. Han presenciat l’acte moltes personalitats importants: el nostre alcalde Antonio Balmón molts regidors de diferents departaments,  l’inspector d’educació, etc…

Alguns dels nostres alumnes han llegit poesies i d’altres, fragments de llibres de Ricardo: Guaraçú, El xaman de la tribu i La princesa cautiva. Després cada cicle ha cantat una cançó. Al final de l’acte li hem ofert uns regals al nostre padrí Ricardo i hem entrat a descobrir la placa de la biblioteca. Tots estavem molt satisfets perquè la festa ha quedat molt bonica.

Aqui podeu veure les fotos. Que gaudiu molt!!!

Interior de la biblioteca

Decoració

Treballs

Tallers Cicle Inicial

Contacontes

V Esmorzar de germanor

Festa del pati

Descobriment de la placa

Ricardo i els alumnes

Tallers de Cicle Mitjà i Superior

Webquest “L’Amazones”

1. Paula i Mariam (4t)

M’ha agradat molt la Setmana Cultural, el dia de Sant Jordi i la parada de llibres.(Paula)
    I a mi també m’ha agradat molt la Setmana Cultural i he vist a Ricardo Alcántara i m’ha signat dos llibres.(Mariam) ViSCA, ViSCA!!

2. PAULA

HOLA:
    ENHORABUENA POR LOS ACTOS DE SANT JORDI. MATI Y EDUCADORAS PODEIS ESTAR ORGULLOSAS POR EL TRABAJO QUE HABEIS HECHO. HA SIDO FANTÁSTICO Y NUESTROS NIÑOS SE HAN PORTADO DE MARAVILLA Y COMO NO, LA SENCILLEZ Y AMABILIDAD DE RICARDO ALCÁNTARA. FORMAIS UN EXCELENTE EQUIPO SEGUID ASI.
    GRACIAS POR COMPARTIR ESTE DIA!

3. EMMA

HOLA:

Soy Emma de P4, esta semana ha sido muy divertida: talleres, música, libros, la Selva Amazónica, Ricardo Alcántara, y la biblioteca ha quedado PRECIOSA. Nuestra clase la estrenó el viernes y lo pasamos muy bien. Muchas, muchas FELICIDADES.

4. EMMA

HOLA:

Soy Emma de P4, esta semana ha sido muy divertida: talleres, música, libros, la Selva Amazònica, Ricardo Alcántara, y la biblioteca ha quedado PRECIOSA. Nuestra clase la estrena el viernes y lo pasamos muy bien. Muchas, muchas FELICIDADES.

5. Gemma

Mati:
    Moltes felicitats per la teva feina.
    La biblioteca us ha quedat preciosa, que la disfruteu amb ganes.
    Espero poder visitar-la un dia d’aquests.
    Moltes felicitats a la feina ben feta i a la entrega en els projectes, amb molt de carinyo,
    Gemma
    Coordinadora Biblioteca CEIP Antoni Gaudí

6. Arianna

Hola sóc l’Arianna de quart:
    Aquest any ens ho hem passat molt bé a la Setmana Cultural. Hem disfrutat molt amb la visita d’en Ricardo i amb la inaguració de la nova biblioteca. M’agrada molt veure les fotos del meu germà quan surt d’excursió.
    La biblioteca esta preciosa. La meva mare diu que aquesta página esta molt bé perquè es veu tot el que fem quan sortim i les activitats que fem a l’escola. Us felicito.

7. Paqui Romero

Desde la Gran Canaria, mil felicitaciones al CEIP Mare de Déu de Monserrat de Cornellà de Llobregat por toda su labor docente (mi amiga Mati me tiene al día) que es un estímulo para el profesorado. Esa semana cultural, se muestra trabajada y la biblioteca con un gusto tan exquisito que creo que estar en ella me produciría un gozo similar al que se siente en el regazo de una madre.Y esa fiesta de toda la comunidad escolar con Ricardo Alcántara demuestra esa capacidad de trabajar corporativamente que sin duda no sale de la nada. Mi congratulación es tan grande como los anchos mares que nos separan.

8. Ángela. La Coronada

Hola, soy Ángela, encargada de la Biblioteca Pública de La Coronada (Badajoz). He visto todas las fotos y todas las actividades que habéis realizado y tengo que deciros que os doy la enhorabuena. La Biblioteca ha quedado preciosa. Seguid así: jugando, soñando y aprendiendo a través de los libros, nunca os arrepentiréis. Besos para todos.

9. Violeta

Felicitaciones a todos los profesores y alumnos por esa maravillosa biblioteca que ya pueden disfrutar, ha quedado preciosa. Han demostrado que el trabajo en equipo da sus frutos. El dí­a de la inauguración fue todo un exito y sobre todo estuvo repleto de emotividad.
    ¡Felicidades!

10. Ana Maria Muriel

Hola a todos, soy una mamá de las que ha puesto su granito de arroz para poner así de bonita la Biblioteca.

No os podeis imaginar la satisfacción que da ver la tarea terminada y que haya quedado así de acogedora.

Me han encantado los comentarios del blog, así da gusto ser voluntaria en esta escuela, desde aquí os animo a todos los adultos que podais a que dediqueis un ratito a colaborar en el colegio, para poder seguir haciendo cosas para nuestros hijos.

Animaros!!!!!

Es una satisfacción personal que nuestros niños luego nos agradecen.

Muchas gracias a todos.

11. mariam (4t)

Jo passo ja a cicle superior a 5è i ja falta molt poc per a que deixi l’escola. Ara l’escola esta més bonica que mai i felicito a tothom que ha col·laborat (UN PETÓ MOLT GRAN PER A TOTS)