PLA EDUCATIU D’ENTORN – Actuacions i activitats per a les famílies i l’alumnat.

En el marc del Pla Educatiu d’Entorn dels ST-MVO del Departament d’Educació i la Regidoria d’Educació de Pineda de Mar, la nostra escola participa de les següents actuacions per a la millor atenció educativa de tot l’alumnat de l’escola i també les seves famílies.

ACTUACIÓ
ADREÇAT A:
DESCRIPCIÓ
  • Sortides i activitats complementàries per a l’alumnat de tot el centre. (1)
Alumnat d’Educació Infantil.

Alumnat d’Educació Primària.

Reducció significativa, per a les famílies, del cost del conjunt activitats complementàries organitzades per l’escola el curs.
  • Formació digital per a les famílies de l’escola. (1)
Totalitat de famílies de l’escola. Formació en l’àmbit digital adreçada a les famílies.

Diversitat de temes, amb l’objectiu de donar eines a les famílies per tal de millorar l’acompanyament als seus fills/es i la comunicació amb el centre.

100% gratuït.

• Formació de català per a les famílies de l’escola. (1)
Totalitat de famílies de l’escola. Formació eminentment de caràcter pràctic per a fomentar i donar seguretat en l’ús i el coneixement de la llengua catalana.

Nivell Inicial.

100% gratuït.

• Equip de Psicologia i Logopèdia municipal.
Alumnat del centre.

Prèvia derivació de l’Equip d’Assessorament Psicopedagògic  SEAM del Departament d’Educació i la CAD del centre.

Intervenció dins el centre dels professionals de l’equip municipal de l’EPLM per a la millor atenció de l’alumnat amb Necessitats Educatives.

(1) Actuació subsidiària de l’Ajuntament de Pineda en compensació a les famílies per l’exclusió de l’escola del Pla de Millora d’Oportunitats Educatives, en el curs 2020-2021, que el Departament d’Educació a atorgat a altres centres de la vila.