Consell Escolar

CONSELL ESCOLAR

El Consell Escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Hi  ha representats tots els col·lectius que formen part de la comunitat educativa: direcció i professorat del centre, personal d’administració i serveis, famílies i també hi ha representació de l’Ajuntament de Pineda de Mar.

El sector de representació de les famílies, del professorat i del personal d’administració i serveis són escollits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos cursos. Actualment, el Consell escolar està format de la següent manera:

Equip directiu: Dolors Nogueras, Aïda Banet i Rudi Rodríguez (secretari)

Ajuntament: Ester Puertas Iglesias

Professorat: Víctor García, Isaac Carreño, M. Alba López i Lídia Bachs.

PAS: Núria Barbero

Famílies: Sara Pérez, Jessica Gómez – Limón, Natàlia Gómez – Limón , Sandra Días, Teresa García i Albert Clos en representació de l’AMPA de l’escola.