Material escolar, llibres socialitzats

Socialització de llibres i material

A l’escola es promou la socialització de llibres de text per reduir i racionalitzar la despesa en llibres de text que s’han d’adquirir al començament de cada curs, estalviar recursos, paper i diners.

Què aconseguim amb la socialització de llibres?

• Disminuir el cost econòmic que suposa la compra de llibres a les famílies
  • Facilitar l’accés als llibres a tot l’alumnat del centre
  • Reduir els residus generats i ser una escola més sostenible
  • Aprendre a compartir i fomentar el respecte i la responsabilitat envers el material comunitari

L’alumnat paga una quota anual per cobrir les despeses de material que inclou l’ús dels llibres. Tot l’alumnat té dret a fer servir els llibres. Cal tornar-los al final del curs en bon estat. En cas de fer-los malbé, alguns centres fan abonar el cost de tornar-los a comprar.

Aquí us facilitem el material que heu de portar a l’inici del curs. Només heu de buscar en els documents aquells que facin referència i us el podeu descarregar.

MATERIAL INICI DE CURS