DIJOUS GRAS 2024

Tradicional diada de dijous Llarder a l’escola Montpalau. Com cada any, l’alumnat de tots els cursos participen en aquesta jornada gastronòmica. Truites i pastissos elaborats per les famílies són els protagonistes d’una festa molt dolça i original.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023

Ja tenim nova representant del sector famílies al Consell Escolar. Moltes gràcies a la Rosa Boada per presentar la seva candidatura i col·laborar en aquest procés tan important pel centre. Gràcies també a totes les famílies que han participat.

CASTANYADA 2023

Tradicional sortida de tota l’escola a la zona del passeig marítim de Pineda de Mar per celebrar la castanyada. En aquesta sortida els alumnes han gaudit d’un dia de jocs a la platja i d’un dinar conjunt a la zona dels pins. Moltes gràcies a les famílies per ajudar a tallar i coure les castanyes, eren boníssimes!

Totes les fotografies a la galeria de l’escola.

TALLERS LECXIT!

Sabem que llegir és molt important, que obre nous mons als nostres fills, que els ajuda a conèixer el món i que és un hàbit enriquidor, però moltes vegades, els pares i les mares, no sabem com acompanyar-los i fer que encara en gaudeixin molt més.

Aquest taller és per a ells i també per a vosaltres! Veniu a l’escola aquesta tarda! Compartim i fem escola juntes.

CONCERT A L’AUDITORI – Nens i nenes de Cicle Mitjà

CONCERT UIUI (Un infant un instrument)

L’alumnat de 3r i 4t han pogut gaudir d’una experiència única amb aquest concert. 🎶 🎶 🎶

Durant tot el curs han tocat aquests instruments i ens han ofert un concert fantàstic que hem gaudit molt! 🎻🎻🎻

Volem donar les gràcies a l’Escola Municipal de Música i a l’Ajuntament de Pineda de Mar per col·laborar en aquest dia i en aquest concert! 😍😍😍

Us deixem el recull de fotos i vídeos en aquest enllaç!📸📸📸

EDUCACIÓ INFANTIL PARLA DELS RACONS A RÀDIO PINEDA

L’alumnat d’Educació Infantil explica a Ràdio Pineda la seva metodologia de treball.

A través de diferents espais els nens i nenes poden treballar sols o en grup diferents àrees com el llenguatge matemàtic, de llengua, plàstica, música, experimentació, etc.

Clica sobre la imatge per veure l’article.

IMATGES DE LA 17a CANTADA ESCOLAR

L’alumnat de l’Escola Montpalau ha participat un any més en la Cantada Escolar de Pineda de Mar.

Una cantada conjunta, oberta a les famílies i dedicada a la diversitat, la tolerància, al respecte, l’acollida i a tot allò que ens fa sumar.

Més imatges de la Cantada a la galeria 📷