Música

La música i l’educació musical és un aspecte rellevant per a l’educació integral de tots els  nens i les nenes. Durant el curs escolar s’organitzen diverses activitats al voltant de la música en les quals hi participa tota l’escola, des dels més petits fins als més grans.
L’aprenentatge musical ajuda a la sociabilizació i fomenta la col·laboració, l’esperit crític i el respecte quan es fan activitats col·lectives. A més, a través de les cançons es s’aprenen valors, hàbits, l’alfabet, les taules de multiplicar, …
I per què creiem que és tan important? Perquè la música ens acompanya en totes les etapes de la nostra vida i, afortunadament, l’Escola Montpalau té clar el paper clau que juga la música en la formació global dels alumnes.

CONCERT UIUI DELS NENS I LES NENES DE CICLE MITJÀ

IMATGES DE LA 17a CANTADA ESCOLAR