Festes i tradicions

Des de l’escola volem treballar amb els nostres alumnes aquelles festes i tradicions que estan més arrelades a la nostra terra i a la cultura popular.

Ens proposem que els nens i nenes les coneguin, valorin quin és el seu origen i que es mantinguin. Tot això fa que les tinguem presents en el nostre Projecte Educatiu.

L’escola promou el treball de les tradicions populars catalanes perquè creiem que les festes populars són un recurs per a treballar continguts educatius i al mateix temps celebrar les diferents festes al llarg del curs, i a partir d’elles es plantejen projectes globalitzats per treballar a l’aula i fora d’ella, relacionats amb la festa, però treballant des de diferents àmbits d’aprenentatge.

Les principals son aquestes:

• Castanyada
  • Nadal