Projecte educatiu de l’Escola Montpalau

El Projecte Educatiu és la màxima expressió de l’autonomia dels centres  que recull la identitat del centre,  els principis bàsics i les opcions educatives del centre d’acord amb les necessitats particulars i amb la finalitat que els alumnes assumeixin les competències bàsiques i el màxim aprofitament educatiu.

El Projecte Educatiu de l’Escola Montpalau, recull i detalla:

• El plantejament institucional del centre i les característiques singulars de l’escola.
  • Els plantejaments educatius  i els objectius que es compromet a assolir el centre en relació als alumnes i tota la comunitat educativa.
  • Els criteris organitzatius respecte del  currículum i de la gestió del centre.
  • Els principis d’inclusió, d’atenció a la diversitat i d’acollida .
  • El treball de la convivència i de la cohesió social.
  • L’acompanyament als infants, l’acció tutorial i la participació de la comunitat eductiva, en especial de les famílies.
  • La transparència i la rendició de comptes en vers la comunitat educativa.

El nostre Projecte Educatiu promou i fomenta:

• El creixement integral i el benestar físic i emocional dels nostres infants.
  • El sentiment d’identitat i d’arrelament.
  • La inclusió, l’atenció a la diversitat i la igualtat d’oportunitats.
  • L‘esforç individual, l’autonomia, l’aprenentatge compartit i la cooperació, com a actituds imprescindibles per al progrés i l’èxit en el desenvolupament dels nostres alumnes..

Podeu consultar el document sencer.

Si voleu més informació no dubteu a telefonar a l’escola o enviar-nos un correu electrònic i us atendrem amb molt de gust.

Telèfon: 93 762 44 52
email: a8045033@xtec.cat