GESTIÓ ECONÒMICA – QUOTES I PAGAMENTS DEL CURS

En aquest apartat hi trobareu tota la informació relacionada amb la gestió econòmica del centre en relació a les quotes i els pagaments de les famílies.

L’escola compta amb un protocol de funcionament, en relació als pagaments, aprovat pel Consell Escolar, per tal de facilitar al màxim la gestió dels pagaments a les famíies: fraccionant-los o ajornant-los si se sol·licita.

L’escola utilitza la plataforma de pagament TPV que facilita molt el pagament a les famílies i afavoreix la transparència de la gestió.

La plataforma permet els pagaments a la seva pàgina web, o descarregant-vos l’aplicació al vostre telèfon mòbil.

No dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres per a qualsevol dubte o aclariment.

Direcció