Avaluació i informes

Amb la publicació del DECRET 175/2022, de 27 de setembre, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació bàsica, es modifiquen alguns aspectes de l’avaluació. Com heu pogut comprovar s’han produït alguns canvis en els informes:

 Els informes trimestrals són qualitatius, és a dir, no hi ha nota numèrica sinó informació del procés d’aprenentatge i desenvolupament de l’alumne/a.

o Contingut de l’informe:

•  Resultats del procés d’aprenentatge: avenços, dificultats, assoliments i mancances observades en el marc dels indicadors i criteris d’avaluació establerts.
  • Aspectes acadèmics, personals i evolutius: informació del procés d’aprenentatge i desenvolupament. També informació de les habilitats socials i personal i del procés maduratiu.
  • Mesures i suports d’atenció educativa (si s’escau): si s’avalua l’alumne/a amb un Pla de Suport Individualitzat.

o Es valoren de forma qualitativa els blocs de sabers de les diferents àrees d’aprenentatge.

o A cada àrea, disposeu d’un comentari amb els sabers i aspectes que s’han treballat durant el trimestre.

Canvi en la valoració de les àrees i blocs:
Li costa: no s’ha assolit l’aprenentatge, pel que cal seguir treballant.
En procés: Ha assolit l’aprenentatge, però no amb fermesa o amb
dificultats en alguns aspectes concrets.
Força bé: Ha assolit notablement els aprenentatges amb bons
resultats.
Molt bé: Ha assolit amb excel·lència els aprenentatges treballats.

o Al final de l’informe hi podeu trobar un comentari general del tutor que refereix a aspectes sobre el procés d’aprenentatge i desenvolupament general, habilitats socials i procés maduratiu, així com de les mesures d’atenció educatives si n’és el cas.

Els informes de final de curs es valoraran amb la nomenclatura anterior i un comentari qualitatiu:

Assoliment Excel·lent (AE): 9-10                   Assoliment Notable (AN): 7-8

Assoliment Satisfactori (AS): 5-6                   No assoliment (NA): 0-1-2-3-4

Cordialment,

Equip Directiu i equip de mestres                                                                       2022/23